Fotbollslagen Morups IF och Långås IF.

HJÄLP OSS ATT VÄXA, BLI SPONSOR!

Vi ska bygga ett starkt Långås/Morup såväl sportsligt som ekonomiskt och målsättningen är att vi skall vara med och slåss om seriesegrar. Vi har kommit en bra bit på vägen men ännu återstår mycket arbete och för att lyckas behöver vi även din hjälp.

För att driva en förening med högt ställda ambitioner som Långås/Morup har för såväl vår senior och ungdomsverksamhet krävs pengar. En stabil ekonomi i balans är en mycket viktig del i vårt långsiktiga arbete och vision för föreningens utveckling. Vi är på rätt väg men behöver allt stöd vi kan få i vårt arbete. Vi ber därför alla er som vill, kan och har ett stort Långås/Morup-hjärta att bidra med ett extra ekonomiskt tillskott till vår verksamhet.

Vi riktar oss till dig som privatperson eller företagare.

Så, ladda ned våra sponsorpaket och kontakta oss för ett samtal om hur just du eller din verksamhet kan stödja vår fotboll!

VI TACKAR ALLA VÅRA SPONSORER!

Programblad Morup-Långås 2021
Programblad Morup-Långås 2021 insida